reklama

Týden v Kostce #136 – Bioshock Infinite, Far Cry 3, GOG, CoH2 a Forza Horizon

Pravidelné sobotní shrnutí novinek uplinulého týdne je zde a nechybý ani trefné, uštěpačné a hlavně subjektivní názory našich redaktorů. Dnes pro vás komentují Martin Čabrun a Radek Svoboda…

26.11. – Bioshock Infinite nebude mít multiplayer

BioShock Infinite se bude soustředit výhradně na singleplayerový zážitek. Více v novince.

Martin Čabrun: Zdá se to být celkem škoda, jelikož v takovémto prostředí by byl multiplayer rozhodně zajímavý. Na druhou stranu, pokud se kampaň ukáže jako dostatečně kvalitní se znovuhratelností, tak nemusí být multiplayeru vůbec třeba. Zkrátka, počkáme na výsledek a uvidíme.

Radek Svoboda: BioShock jsem měl rád pro jeho singleplayer a zajímavá místa, kam nás tyto hry zanesly. Multiplayer je u takové hry spíše doplněk, takže jeho absence nelituji. Avšak je pravda, že vzájemné boje hráčů na vznášející se Columbii by byly zajímavé.

27. 11. – Editor map ve Far Cry 3

Že nebude Far Cry 3 jen o střílení, se nás snaží tvůrci hry přesvědčit v komentovaném videu o tvorbě svých vlastních map, svých vlastních ostrovů. Více v novince.

Martin Čabrun: Třikrát sláva tvůrcům! A to vskutku nemyslím sarkasticky, no možná trochu, ale v každém případě existence editoru map je výborná věc. Nejen, že to znamená skvělou věc pro komunitu, jenž se na tom může vyblbnout do zblbnutí, rovněž to však pro nepřátele map pack DLC znamená, že nejspíše nebudou muset sledovat předražené oficiální nabídky na pár podivných map, které by jede splácl jednoduše v editoru. Opět tedy sláva tvůrcům a hlavně editoru map.

Radek Svoboda: Editor map je vždycky výborný přídavek, o tom není sporu. Už Far Cry 2 měl editor (i na konzolích) a docela se tvorba pro tuto hru ujala. Uvidíme, co nám za možnosti přinese editor v trojce, každopádně toto může výrazně prodloužit trvanlivost titulu.

28. 11. – GOG – Carmageddon Max Pack

Carmageddon je legendou mezi závodními hrami, jelikož nabízí jeden z nejbrutálnější a nejkrvavějších motorizovaných zážitků své doby. Good Old Games nám jej nyní nabízí za pár dolarů, kdy je jako vždy kompatibilní s nynějšími operačními systémy a pěkném digitálním balení. Více v novince.

Martin Čabrun: Je to krásná sleva, která by ale mohla příště trvat trochu déle, jelikož ji nemá člověk někdy možnost během těch jejich 24 hodin stihnou. V každém případě je to pěkná sleva, i když tohle je zrovna titul, který nemusím vlastnit v několika verzích, ale jsem si jist, že se najdou ti, kteří ano, a tak je tato nabídka potěšila. Nakonec ještě nezapomenou popřát pěkné hraní Carmageddon slovy klasika: Blood for the Blood God!!!

Radek Svoboda: Nope. Carmageddon jsem nikdy neměl rád (nemám nic proti té hře, ale přijde mi extrémně úchylná) a navíc pouhých 24 hodin na slevu? To je vážení fail. Fakt si myslíte, že bych si za 24 hodin všiml jedné prašivé slevy? Rozumím časovým omezením slev a akcí, ale 24 hodin (či méně) se mi zdá extrémní a nešťastné.

29. 11. – Forza Horizon – Prosincový IGN Car Pack

Turn10 a Playground Games přinášejí další balíček vozů pro závodní titul Forza Horizon. Stejně jako naposledy, bude se jedna o 7 nových strojů a dokonce se zde najde i něco malého pro fanoušky série Halo. Více v novince.

Martin Čabrun: Kdo má rád závodní hry, tak zkrátka bude takovéto balíčky vozů hltat plnými doušky na svůj HDD. Jen je škoda, že některé vozy se již třeba objevily v předešlém Forza Motorsport 4, což může vyvolat mírnou frustraci, pokud vozy máte tam, jsou již jednou vymodelované a museli jste zaplatit již tam a teď musíte opět za ně zaplatit. Zkrátka, mírně absurdní, ale v každém případě jinak pěkný balíček.

Radek Svoboda: Mno, takže další DLC s automobily. Proč ne, pokud si to lidé kupují? Osobně se mi DLC zajídá a naprostá většina z nich nemá pořádnou hodnotu. Zde sice máme pěkný balíček automobilů, ale lepší by bylo rozšíření hry z hlediska herní doby, funkčnosti a tak. Není důvod mít každé auto ve hře, zvláště pokud je placené.

30. 11. – Company of Heroes 2 – Debut gameplay trailer

Již od prvního ohlášení Company of Heroes 2, fanoušci netrpělivě čekali na první záběry z hratelnosti tohoto titulu. Relic Entertainment nyní toto čekáni ukončil vydáním traileru vyobrazující hru přímo v pohybu. Více v novince.

Martin Čabrun: Relic Entertainment, tito tvůrci mě svou tvorbou ještě nezklamali a jak to tak vypadá, Company of Heroes 2 bude další výbornou hrou od těchto strategických legend. Zkrátka a dobře, tohle bude nejspíš pěkný nářez a milovníci reálií z Druhé Světové se dostanou na pokraj blaženosti… osobně nejsem extrémní milovník tohoto válečného období, ale dobrou strategií nikdy nepohrdnu.

Radek Svoboda: Relicové jsou super studio, mám je rád už od jejich prvotiny HomeWorld z roku 1998. Company of Heroes 2 budou mainstreamovým tahákem a bude to opět povedená hra. O tom není sporu. Ale fajnšmekři raději sáhnou po Men of War, kde například tanky nemají „životy“, nýbrž je tam simulována průraznost pancířů a hráč se tak musí více snažit a získat nějaké znalosti tématu.

Neděle:

Nikola Marko a jeho sloupek na téma Jak se mění význam slov.

Pondělí:

Opět Nikola Marko, tentokrát s recenzí Phineas and Ferb Across the 2nd Dimension.

SDÍLEJ S PŘÁTELI

  • Facebook
  • Twitter
  • Google Buzz
Autor: Martin Čabrun Zobrazit vše, co napsal  
Redaktor HerniWeb.cz, šéfredaktor na fs o W40k, moder a tak trochu i blázen. To je Martin Čabrun, rovněž známý pod přezdívkou DreamorCZ.
reklama
Bulk Email Sender